NIGHT THOUGHTS

God kveld! Denne dagen har vært MYE. Jeg er så glad for at jeg hadde en avtale med Anni i dag, det gjorde godt å se bestevenninna mi igjen og bare fokusere på oss en stund. Vi tok en kaffe sammen og jeg gikk for en salt karamell islatte, noe jeg anbefaler dere å prøve. Den var skikkelig god! Ellers i dag har jeg hatt noen avtaler, møter og måltider.

Akkurat nå prøver jeg å ikke handle på de vanskelige følelsene (aka jeg prøver å ikke la ting få utløp med mat). Heldigvis har jeg litt å gjøre, men jeg merker at det er tøft. Noen timer til nå, så kan jeg sove, forhåpentligvis med et smil om munnen. Her får dere et lite innblikk av hva som fyller hodet mitt i kveld:

• Jeg håper den økonomiske situasjonen min ordner seg fremover, det er så stressende å ikke vite.

• Det blir skikkelig koselig å grille til helgen!

• Gah, jeg må virkelig begynne å tøye igjen.. det sier jeg jo hver dag..

• I kveld SKAL jeg klare det, jeg skal ikke tulle det til!

• Jeg håper virkelig at sommerferiens planer blir noe av.

• Stå i det, stå i det, stå i det.

• To år siden i dag..♥

• Pust, pust, pust.

• Jeg er så takknemlig for alle de gode menneskene jeg har i livet mitt.

 

Hva tenker du på i kveld?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg