NIGHT THOUGHTS

💭Håper jeg blir ferdig med genseren jeg strikker i løpet av sommeren.

💭Lurer på hvem som vinner PH i år, jeg tror det blir en spennende finale!

💭Kanskje jeg skal søke RASP igjen? Jeg har tenkt en del på det den siste uken.

💭Nå er det under en måned til jeg drar utenlands på feire, jeg gleder meg så!

💭Jeg skulle ønske jeg hadde overskudd til mer, det er så mye jeg har lyst til å gjøre.

💭Gah, jeg har så sinnsykt lyst på smågodt!

💭Jeg skulle ønske at jeg var frisk nok til å studere, for jeg har så innmari lyst til å bli barnehagelærer.

💭Håper jeg får sove fort i kveld, jeg orker virkelig ikke ligge våken langt utover natt.

💭Jeg hater at det er så usikkert hva jeg skal fremover, men dps døgn sfj setter jeg ikke foten min innenfor igjen.

💭Lurer på hva katter egentlig drømmer om, for det er jo åpenbart at de er i stand til å drømme.

💭Jeg skulle ønske at garn ikke var så dyrt, herlighet så mye det egentlig koster!

💭Det er fint at det er ei på min alder her som har samme type humor som hva jeg har.

💭En gang i løpet av livet mitt må jeg hilse på en capybara, de er så fascinerende.

💭Savner Andreas så inderlig, det skal bli så godt å se han igjen når jeg skal det.

💭Folk er rare som foretrekker sjokolademelk fremfor jordbærmelk, jordbær er jo best!

💭Håper det blir dansing på meg til høsten igjen, men jeg er usikker på om det blir noe.

💭Nå har jeg vært slapp med å tøye i det siste, det MÅ jeg starte opp med igjen.

💭Lurer på når jeg slutter å se på den yngste katten som en baby, hun er jo over fire år nå!

 

Hva tenker du på i kveld?

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Kjære Elise!💖
      Det å ha mange tanker i hodet samtidig, det kjenner jeg meg godt igjen i! Jeg tenker, at de som tenker mye, gjerne er kreative mennsker!🤗
      Tenkte på en ting; når du er ferdig med å strikke genser, spanderer jeg garn til ditt nye prosjekt. Så kan vi ta en koselig strikkekveld sammen og skravle masse… 💝
      Stå på, kjempeglad i deg!💞
      Stooor klem fra t. Bente

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg