NOEN SYKE FUN FACTS OM MEG!

Dette antrekket hadde jeg helt glemt å dele med dere, så jeg tenkte dere kunne få se det nå samtidig som dere får høre noen fun facts om meg! Jeg er ikke i form til å ta noe særlig nye bilder om dagen, men heldigvis har jeg fremdeles noen på lager som jeg ikke har postet ennå. Dermed blir det nye bilder på bloggen altså, bare ikke bilder tatt nå nylig hehe.

1.Da jeg gikk på ungdomsskolen hadde jeg lyst på piercing i leppa, så jeg tok like så godt en øredobbe og stakk den igjennom. Om det gjorde vondt? Ja. Om mamma ble fornøyd? haha nei. Den var jeg pent nødt til å fjerne gitt, så min piercing i leppa karriere varte i rundt ett døgn. Jeg har ingen arr fra den forresten.

2.Før var jeg helt gal når det kom til ketchup: jeg spiste ekstreme mengder og ville ha det på nærmest alt. Jeg kan jo gi et eksempel: da jeg var barn spiste jeg Happy Meal på McDonalds med hamburger til. Til en hamburger og en liten pomes frites brukte jeg 9(!!!!) ketchuper fra McDonalds. Alle sa bestandig at jeg kom til å bli dårlig av ketchupnmengdene mine, men det ble jeg faktisk aldri.

3.Jeg er så og si immun mot å bli kvalm av godteri. Spise 400g sjokolade uten å bli kvalm? Null stress! Jeg skulle derimot ønske at jeg hadde blitt kvalm så kanskje jeg hadde lært meg å stoppe litt før. Slik har jeg vært så lenge jeg kan huske. Skulle man stoppe meg fra å spise søtt måtte det bli tomt eller man måtte ta det fra meg hehe.

4.Denne her er skikkelig rar, men når jeg konsentrerer meg er det to ting jeg ubevisst gjør: holde pusten og spenne den ene stortåa mi opp i været haha. Det med tåa var jeg ikke klar over før Andreas påpekte det, men det med pusten har jeg fått høre ganske mange ganger, spesielt i sammenheng med dansetimer.

5.Apropos godteri.. da jeg var liten ville jeg sååå ha godteri en dag, men jeg fikk det ikke. Så da bestemte jeg meg like så godt for å gå knask eller knep, midt på sommeren hahah! Det verste er at jeg faktisk fikk en del godteri også. Helt frem til noen ringte foreldrene mine for å si hva jeg drev med.

 

 

Har vi noe til felles eller har du gjort noe lignende?

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Kjenner meg så igjen med godteri. Skal ekstreme mengder til før jeg blir kvalm (da snakker vi godt over 400g melkesjokolade), og spiser til det er tomt eller noen tar det fra meg. Levde utelukket på godteri i månedsvis da jeg flyttet for meg selv. Alltid vært sånn, spesielt sjokolade. Aldri vært spesielt glad i mat, kun godteri. Et under at jeg ikke har fått diabetes ennå. 😛

      Samme med ketchup, i grunn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg