NORA, HIMMELEN OG ÅKEREN

Da Nora og jeg var på Nordbyen denne uken måtte vi nesten benytte muligheten til å ta noen bilder i åkeren utenfor senteret. Jeg synes det er så fint å ta bilder i en åker, spesielt når jeg kan leke meg litt med fokuset på bildene hihi. At Nora er så fin og lett å ta bilder av skader heller ikke. Dessverre ble det ikke så mye tid til å ta bilder fordi jeg presterte å sette meg over en busk med brennesler med skjørt (!!!!) på! Altså.. hvordan er det mulig?! Hvis noen lurte så nei, det var ikke noe godt for å si det sånn.

 

 

Husk forresten på at korna skal brukes og at man ødelegger dem ved å tråkke dem ned. For å ta åkerbildene stod den av oss som tok bildene utenfor åkeren og den som ble tatt bilde av passet på å tråkke på plassen mellom korna. Tenkte bare å minne folk på dette da det er mange som tar slike bilder på sommeren:)

 

 

Hva synes du om bildene og hvilket likte du best?

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg