NORDBYEN, NYE VIPPER OG DISPENSERBRUS

Er det flere enn meg som synes at dispenserbrus smaker så mye bedre enn annen brus? Altså, iskald cola uten sukker med masse isbiter fra dispenser er noe av det beste jeg vet haha. Derfor måtte jeg bare innom for å kjøpe en da jeg var på Nordbyen tidligere i dag sammen med Ingrid. Vi endte faktisk med å være der en del timer og vi endte med en ny bukse begge to hihi. Det er så gøy når man drar for å se etter noe og faktisk finner det! Jeg er skikkelig kresen på bukser, spesielt på olabukser, så jeg er skikkelig fornøyd med kjøpet! Buksene jeg fant var ikke så dyre heller, de kostet faktisk under 300 kr. Forresten så hadde jeg en skinnjakke over dette da vi var inne, jeg tok den bare av da vi var ute.

Ellers så fikk jeg endelig lagt et nytt sett med vipper i går og jeg er så fornøyd! Jeg har hatt lyst siden jeg måtte fjerne de andre for en god stund siden, men jeg har ikke hatt råd før nå. Det ser litt voldsomt ut akkurat nå altså, men det er fordi de ble lagt i går. Det negative med vippeextensions er at man fort føler seg naken i ansiktet når man tar dem av og at man kan miste en del av sine egne vipper. Mine vipper hadde grodd helt ut igjen før jeg la på disse iallfall og det tror jeg var lurt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg