NORDBYEN OG MIKROBRYGGERIET

GOD ETTERMIDDAG! Jeg sov faktisk 10 timer i natt og det var så deilig å endelig få sove ut! Etter en rask dusj ordnet jeg meg, tok noen bilder og så løp jeg til bussen. Akkurat det er ikke noe sjeldent syn, jeg løper egentlig litt for ofte til bussen. Uansett, jeg dro til Nordbyen en tur for å møte Madelen. Vi er barndomsvenner, men hadde mistet helt kontakt de siste årene. Så det var veldig koselig å se henne igjen! Vi fikk spist lunsj, jeg fikk byttet en julegave (og shoppet litt, men bare litt altså) og vi fikk pratet en del. Det er så godt å få opp kontakten med gamle venner igjen! ♡

Egentlig skulle jeg en tur på biblioteket etter Nordbyen, men tenkte jeg på åpningstider? Nope. Heldigvis møtte jeg noe familie på Nordbyen så da ble jeg med til dem. Så nå sitter jeg altså hos mamma og skriver et blogginnlegg. Straks blir jeg hentet av Nora og Simone for å dra til Mikrobryggeriet for å høre Helena synge. Jeg gleder meg skikkelig! En god del av folk fra klassen (jeg kaller det ennå klassen jeg og det kommer jeg nok alltid til å gjøre) kommer også i kveld. Nesten så det blir klasse reunion haha. Håper dere alle får en fin kveld! Under her har dere dagens antrekk.

     

-Elise Amanda

10 kommentarer

Siste innlegg