NORDBYEN

Denne genseren har jeg omtrent levd i siden jeg kom hjem fra Tyskland, er den ikke fin? Sååå komfortabel også! Jeg har vært en tur på Nordbyen med Nadia og nå venter jeg bare på bussen for å komme meg hjem. Nadia tok kontakt med meg for en liten stund siden for å snakke litt om blogging, så det er hva vi har gjort i dag + skravlet veldig mye mer haha. Jeg legger inn link til bloggen hennes når jeg er hjemme, så da kan dere jo ta en titt på den! Hun reiser avgårde til et Pakistansk bryllup om ikke så lenge, så det gleder jeg meg virkelig til å forhåpentligvis få følge med på.

Dette innlegget her ble litt kort, men dere Hører fra meg mer i dag. Jeg har nemlig fått noen nye treningsklær i posten, så de skal dere selvfølgelig få lov til å se 🙂

    

-Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg