NORMALE MENNESKER VS DANSERE

Heihei! Denne uken blir det en litt morsom video, eller jeg håper iallfall den er morsom. Jeg tror at de som danser selv eller har danset kan kjenne seg igjen i noen av punkene. I videoen får dere se forskjellige måter å gjøre ting på: hvordan normale mennesker gjør ting og hvordan dansere gjør ting. Videoen er selvfølgelig ikke hundre prosent seriøs, men jeg kan skrive under på at jeg har gjort alle disse tingene selv, bare at jeg ikke gjør dem hver gang.

Jeg håper at videoen faller i smak hos dere! Hvis dere har noen ønsker til fremtidige videoer må dere bare gi meg beskjed i kommentarfeltet altså, så skal jeg se hva jeg får gjort. Hvem vet, kanskje det blir en video av akkurat ditt ønske? Enn så lenge: enjoy!

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Hehe, kjekt med videoene dine! Jeg husker en stund jeg danset at tannpuss skulle benyttes. Så ene foten var oftest oppå vaskemaskinen eller i luften. Og litt plie. Litt oppå halvtå, haha. Og tv og tøying. Men nå er sjelden, for danser ikke nå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg