NOVEMBER BALACLAVA

Flere som har fått med seg denne trenden eller? I strikkeverden florerer det av balaclavaer i forskjellige versjoner om dagen, både med lang hals videre ned og uten. Siden jeg har en del restegarn liggende jeg prøver å få brukt opp måtte jeg nesten kaste meg på denne trenden jeg også. Jeg synes noen kler det skikkelig godt, men er usikker på hva jeg synes om balaclava på meg selv. God og varm er den iallfall, det er det ingen tvil om! Mønsteret jeg har brukt er fra PetiteKnit og balaclavaen strikkes i halvpatent. Dette er mitt første plagg i halvpatent og det var faktisk overraskende lett!

Ellers så stengte Larvik ned i dag, noe noen Vestfoldbyer allerede hadde gjort og de som ikke hadde det stengte ned samtidig som Larvik i dag. Heldigvis har poliklinikk for spiseforstyrrelser holdt oppe, så timen min der i dag gikk som planlagt. Før timen rakk jeg til og med en liten tur i Bøkeskogen sammen med Therese, noe som var like koselig som alltid. Resten av kvelden går til å slappe av, rydding hjemme og pakking.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om denne trenden?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

5 kommentarer
    1. Kor har du kjøpt kåpa hen? Leiter etter en kvit kåpe og den du har på var knallfin🤩 Sender deg snart innlegget Rasp/Modum💖 Gunhild-Malena

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg