NY LANSERING: AMALIEGENSEREN

Reklame | Eget design

Åhhh jeg har gledet meg til å vise dere denne! Denne uken lanserte jeg nemlig denne genseren på Garnius! Genseren er oppkalt etter stesøsteren min Dorthe Amalie og strikkepakken kan kjøpes HER. Amalie genser er en herlig og myk oversized genser som raskt blir en ny favoritt i garderoben (det er den her iallfall). Genseren strikkes ovenfra og ned og er rask å strikke på grunn av pinnestørrelsen. Genseren har striper i to forskjellige tykkelser, noe som gir genseren liv og gjør at den får et nydelig uttrykk. Garnkombinasjonen og pinnestørrelsen gjør at genseren vil føles veldig myk og god. Jeg har hatt lyst til å gå med denne til sååå mange anledninger allerede, men har ikke kunne poste noen bilder av den før den ble lansert.

Under her får dere se tre forskjellige fargekombinasjoner, men man kan så klart velge fargene helt selv. Hvis noen av dere skal strikke den, så tag gjerne #amaliegenseren eller tag meg hvis dere legger ut bilder. Det er en glede å se andre strikke oppskrifter jeg har laget!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om genseren?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

5 kommentarer

Siste innlegg