NY LANSERING: DESEMBERGENSEREN

Reklame | Eget strikkedesign

Åhhhh, ENDELIG kan jeg vise dere Desembergenseren!! Jeg har gledet meg skikkelig til dette og bildene under her ble faktisk tatt i nettopp desember! Desembergenser er en nydelig og myk genser som funker til både hverdag og til fest. Genseren sitter utrolig fint over skuldrene grunnet skulderkonstruksjonen og garnet gir genseren et herlig uttrykk! Genseren er god å ha på og konstruksjonsdetaljene bidrar til spennene detaljer. En vakker og myk ny favoritt, som til tross navnet passer året rundt! Og som jeg selv gleder meg til å bruke masse fremover!

Genseren strikkes ovenfra og ned med dobbel tråd Merinor Mohair. For å skape skulderen og økningene brukes det forskjellige måter å øke på og det er dermed viktig at man leser oppskriften nøye. Strikkepakke kan kjøpes på Garnius HER. Den finnes så klart i mange andre farger også, men her viser jeg den bare i lilla i dag. Jeg har forresten her på meg størrelse M.    

 

Hva synes dere om genseren?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg