NY STRIKKELANSERING: LERKEVOTTEN

Reklame | Eget strikkedesign

Da var enda et av mine strikkedesign og oppskrifter lansert på Garnius! Jeg hadde faktisk helt glemt at lanseringsdatoen var i dag, da det ble endret fra desember til januar haha. Faktisk merket jeg det ved at mamma hadde postet link på Facebook til vottene mine. Snakk om å være surrete eller? Men nå er de endelig her, Lerkevottene! Ikke bare er de lansert i dag, men Garnius kjører også tilbud på strikkepakker nå, så strikkepakken til disse koster under 150kr as we speak! Vottene er strikket i superwash merinoull og dette garnet finnes i så mange fine farger, bare ta en titt HER. Selv valgte jeg å strikke opp teststrikk i grønn, sennep, beige og brun.

Lerkevotten har et elegant strukturmønster som passer til både eldre og unge. Mønsteret er repeterende og lett å lære seg, derfor passer derfor fint for erfarne strukturstrikkere, men også for de som ikke har så mye erfaring innen strukturstrikk. Ullgarnet gjør vottene gode og varme og vil garantert falle i smak hos de fleste! Jeg håper dere liker vottene!

    

     

 

Hva synes dere om vottene?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg