NY UKE OG NY START

Jeg har omtrent ikke gjort noe annet enn å sove på lørdag og i dag. Det var så lite søvn forrige uke og jeg har vært skikkelig på etterskudd, så jeg mistenker at det er derfor jeg har sovet så mye. Denne helgen har gått så alt for fort, samtidig så synes jeg at det er godt at den er over. Jeg er så himla sint og irritert på meg selv og jeg er så sliten. Hvorfor skal det være så forbanna vanskelig å spise som man skal? Så forbanna vanskelig å følge en kostplan uten å tulle til ting? De dagene jeg går på dagenheten klarer jeg iallfall å ha et mye mer normalt inntak i løpet av en dag og jeg overspiser/kaster opp mindre de dagene.

Heldigvis er det en ny uke i morgen og en ny start. Nå trenger man ikke vente en hel uke for å starte på nytt, ei heller en ny dag. Det er noe jeg har blitt mye flinkere til, å starte på nytt med en eneste gang. Likevel så er det et eller annet med en ny uke, det gir liksom et annen kick. Nå skal jeg prøve å reparere litt med næringsdrikker og så er det natta.

Dette antrekket har forresten ligget i arkivet mitt en stund nå. Jeg har bare vært så usikker på både antrekket og meg selv at jeg har latt vær å poste det. Men la gå.

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg