NY VURDERINGSSAMTALE PÅ RASP

God kveld, god kveld! I dag har jeg vært på spiseenheten for en time med behandler og på de dagene pleier jeg ikke legge noen andre planer, da det er mer enn nok krevende i seg selv. Men nå var det jo ikke det jeg skulle fortelle dere om, jeg skal jo fortelle dere om ny vurderingssamtale på RASP. Ganske fort etter den forrige ble avlyst fikk jeg dato for ny vurderingssamtale og den er til uken. Jeg vil ikke si helt når enda, da jeg ofte trenger litt tid på å fordøye slikt selv og ønsker å snakke om det med mine nærmeste først. Håper det er forståelig<3

Jeg gruer meg en hel del, jeg skal innrømme det. Jeg er redd for å få avslag, samtidig som jeg er redd for å få plass. Jeg er redd for at jeg eventuelt blir tilbudt plass allerede i desember og jeg er redd det er mange måneder ventetid. Jeg er livredd for å gå opp i vekt, samtidig som jeg er så dritt lei av denne møkkasykdommen og bare vil bli ferdig med det fortest mulig. Ambivalensen eksisterer på det sterkeste, med andre ord. Jeg oppdaterer mer når jeg vet mer og er klar for det.

 

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg