NYTT FERDIG STRIKKEPROSJEKT!

Jeg føler meg mye bedre i dag og håper det fortsetter slik *bank i bordet*, så mye bedre at jeg faktisk orket å ordne meg og ta noen bilder til bloggen. Denne genseren her har jo alt vært ferdig en del dager, men først i dag fikk jeg knipset noen ordentlige bilder med den på. Vi er forresten heldige som har en liiiiten skog bak i hagen vår, det er jo så fint å ta bilder i skogen hehe.

Denne genseren heter Louisianna sweater og oppskriften kan man kjøpe på/av petiteknit. Herlighet så mye fint hun har, jeg får jo lyst til å strikke alt hun legger ut på Instagram! Hun er dansk, men de fleste oppskriftene kan man kjøpe i norsk versjon. Jeg strikket i et helt annet (og mye tynnere) garn en originalgarnet til oppskriften, men jeg ble veldig fornøyd med resultatet! Til denne genseren gikk det med litt over 5 nøster med Drops Karisma.

Jeg tenkte forresten å ta med meg Mac’en på dagenheten i morgen, så får jeg forhåpentligvis redigert ferdig videoen med spørsmålsrunden. Herlighet, jeg beklager at det tar så himla lang tid! Men sånn blir det noen ganger…

 

 

 

 

Det kom en liten linselus da jeg tok bilder ute hihi. Fine jenta mi!

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om genseren?

 

 

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Super fin genser, elsker fargen😱😍
      Gleder meg forresten SÅNN til spørsmålsrunde🙏🏼🙏🏼🙏🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg