NYTT GARN I HUS

Hei dere! I dag har jeg faktisk bursdag og dagen har blitt tilbragt på skolenfor så å dra rett på dansing. Nesten 5 timer pendling på en dag er litt mye, så det et godt jeg skal sove der oppe fra i morgen av! Jeg var litt stressa i morges da det bare var fem minutter mellom toget kom til Notodden og så til bussen opp til skolen gikk, men heldigvis så gikk det helt fint! Litt greiere blir det i morgen da når jeg skal ta samme buss. Jeg kjenner iallfall at det skal bli godt å få lagt seg nå snart, jeg må bare pakke ferdig alt jeg skal ha med meg først. Jeg skal forresten prøve å få oppdatert dere litt om skolen i løpet av uken, men nå må jeg virkelig få pakket sammen det siste og så komme meg i seng. Natt til i dag sov jeg litt over tre timer, så at jeg i det hele tatt er på beina ennå er et lite under.

Her om dagen fikk jeg såååå mye garn i posten og jeg må bare vise dere alle de nydelige fargene! Det ser jo ut som jeg har gått helt bananas og det har jeg for så vidt også. Garnet er til fire gensere jeg skal få strikket opp i et nytt design jeg holder på med, men mamma strikker heldigvis to av gensere for meg, så da blir de ferdig litt raskere. Jeg tror de blir skikkelig fine, jeg håper iallfall på det!

   

 

Har dere hatt en fin start på uken?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg