NYTT GARN I HUS

Åhhh dette garnet her er så fint! Det er samme dype garn som det jeg viste sist i fargen “drue”, men her har jeg derimot fargene lys lilla, beige og brun. Så deilig, mykt og varmt! Det jeg strikker på nå blir skikkelig fint også, om jeg kan si det selv. Jeg gleder meg virkelig til å vise dere resultatet når det er ferdig! Strikkelysten min har vært borte utrolig lenge, så det har gått veldig tregt. Heldigvis ser det ut til at den er på vei tilbake nå, så jeg satser på at den snart er tilbake for fullt. Det er jo nå det er strikkesesong og perfekt å sitte med store prosjekter i fanget. På sommeren synes jeg det er alt for varmt til å sitte med noe som dette, da foretrekker jeg småstrikk om jeg skal strikke noe.

Ellers har jeg ikke så veldig mye å meddele. Jeg håper dere får en fin kveld! <3

 

 

Hva strikker dere på?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg