NYTT GARN OG PLANENE FREMOVER

Herlighet nå har jeg virkelig nok garn for en god stund og må roe ned. Jeg har bestemt meg for å ikke kjøpe noe mer garn nå før jeg har brukt opp det jeg har hjemme, med mindre jeg må spe på med noen nøster til prosjektene de er tiltenkt. I dag tidlig mottok jeg faktisk fire nøster med nytt garn til et prosjekt jeg har fått en bestilling på, men jeg vet jeg må kjøpe inn mer til den. Jeg skulle egentlig bestille seks nøster, men butikken hadde kun fire inne og jeg må få startet på den, så da ble det sånn.

Planene for garnnøstene er tre gensere og en cardigan, men jeg tenker å vise dere mer og fortelle hva slags etterhvert som jeg begynner å strikke på dem.

 

De nye garnnøstene (nå er ikke alle helt nye da, men jeg har ikke vist dere dem) er: 6 nøster drops karisma i en brunfarge, 6 nøster drops karisma i en rosafarge, 4 nøster drops melody I beige og 6 nøster drops air i en lyseblå farge.

 

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg