NYTT POLITISK LEDERVERV!

God kveld dere! Dagen i dag har virkelig gått i ett! Jeg var ute av døren en liten stund før klokken ti på morgenen og det er ikke lange tiden siden jeg kom hjem. Så hva i all verden har jeg drevet med i dag? Vi i Vestfold Unge Venstre har hatt stand på Thor Heyerdahl Videregående skole, deretter hadde vi som sitter i styret i VUV et styremøte og deretter bar det rett avgårde til Mester’n Bowling for årsmøte med Larvik Unge Venstre. Der koste vi oss sammen med pizza, hadde årsmøte og deretter ble det litt bowling på oss.

Vi valgte å slå oss sammen med Sandefjord, noe jeg tenker er lurt. Jeg ble valgt som leder av Larvik og Sandefjord Unge Venstre og jeg gleder meg veldig til å ta fatt på oppgaven som leder fremover!

Nesten alle som var med på skolebesøk i dag.

Hahah altså la oss ta et øyeblikk for min særdeles vakre bowling-stil! Synd dere ikke får sett hvor fæl den er i virkeligheten, for den ble ledd av for å si det sånn! Likevel skal det nevnes at jeg var den som fikk flest poeng (bortsett fra de to som brukte gjerder)! Litt selvskryt er lov, eller hva? Tro det eller ei, men jeg er egentlig ganske brukbar i både bowling og i minigolf. Stilen min er bare litt… spesiell! Om du vil se så sjekk ut storyen min på instagram @eliseamandan


Jeg kan konkludere med at både Sine og Nancy har en ganske så mye bedre bowling-stil enn hva jeg har!


Det nye styret i Larvik og Sandefjord Unge Venstre: styremedlem, leder og økonomisjef. Vara var ikke tilstede på bildet.

 

Er du politisk engasjert? 

//Elise Amanda

5 kommentarer

Siste innlegg