NYTT STRIKKEDESIGN AV PINNENE

Åh, jeg gleder meg så mye til å vise dere hva jeg nettopp er ferdig å strikke! Det er jo litt å vise også, for jeg har ett plagg jeg har strikket i brunt, et plagg jeg har strikket i lys petrol og så er det et plagg som mamma har strikket i beige for meg. Jeg har jo designet blant annet Turidgenseren, Turidcardigan og Stavern Slipover tidligere som ligger ute til å kjøpe og har ligget ute en liten stund nå. Og nå har jeg enda et prosjekt av pinnene! Jeg har jobbet så hardt for å få dette ferdig midt i flyttinga og det har vært en utrolig gøy, krevende og inspirerende prosess. Tidligere har jeg jo bare laget oppskrift i min størrelse og i one size, så dette er første gang hvor jeg har laget en oppskrift i mange størrelser (fra xs til xxxl).

Under her får dere se de nydelige fargene og en liten sniktitt på det ene prosjektet mens det ennå var på pinnene. Nå derimot er det babytøy på pinnene (som skal bli en gave) og i tillegg til det holder jeg på med enda et nytt design + ferdigstille et annet et. Jeg bestilte faktisk garn til det i går og allerede i dag har det kommet! Så da får jeg ta turen opp på butikken etterpå der det ligger for å hente det. Det er så gøy å skape og jeg kan faktisk nesten ikke vente med å vise dere resultatet!

 

 

 

 

 

Hva synes du om fargene?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg