NYTT STRIKKEPROSJEKT: TILDA CARDIGAN

Herlighet hvor lenge jeg har siklet på Tilda cardigan! Jeg har kviet meg for å bestille garn til den på grunn av hyppig trådskifting (det tar tid og er drit kjedelig), men også fordi påfuglgarnet er ganske dyrt. For en liten stund siden var det til 20% og da måtte jeg nesten bare slå til. Jeg bestilte fargene jadegrønn, rose, rødlilla, turkis og beige. Fargene under her lyver litt på grunn av filteret, det som ser rødt ut er egentlig knall rosa.

Jeg var en stund usikker på fargevalget (noe jeg forøvrig nesten alltid er når jeg bestiller ting), men etter å ha begynt og kommet litt på vei må jeg nesten si meg fornøyd. Den blir dus i fargene, men samtidig knæsj. Åhhh, jeg gleder meg så til å bruke denne her masse i sommer!

Jeg har også bestilt garn til enda et nytt prosjekt, men det får dere se senere da det garnet nettopp ankom hjemme hos oss. Jeg har med andre ord ikke sett garnet selv engang.

 

Tror du at den blir fin?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg