NYTTÅRSANTREKK

Godt nyttår dere! Jeg håper akkurat du får en så fin dag som mulig i dag, uansett om du skal være med familie, venner eller alene. Andreas, jeg og bestevenninna mi skal feire med Andreas sin venneside i år. Nå sitter vi hos faren til Andreas og om noen få timer tar vi turen videre til dit vi skal feire. Innlegget er forhåndsskrevet så når dere leser dette er vi der vi skal være:) Det er bestilt catering til mat og siden jeg ikke kan spise noe av det har jeg tatt med egen mat. Det ble vegetarfilet, erter og rotmosstappe på meg. Jeg hadde laget en brun saus til å ta med, men den glemte jeg selvfølgelig hjemme.

Årets nyttårsantrekk er egentlig ganske kjipt. Dette her ser jo ut som noe jeg kunne ha gått med hvilken som helst dag, til og med gått med på skolen for den saks skyld. Jeg hadde en ganske kjip morgen i dag og kom meg først opp av sengen da det var under en time til vi skulle bli hentet… så da ble det sånn. Altså et antrekk jeg slang sammen i siste liten uten å en gang tenke meg om. Vel, godt nyttår dere!

  

-Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg