OG SÅ KOM HØSTEN

Det er så uvant at det er høstferie denne uken, da det tidligere alltid var i uke 40 her jeg bor. Spesielt vanskelig er det å henge med når man ikke går på skole selv og ikke har barn i skolealder heller. Nå merker jeg ikke stort til høstferien da, for omtrent alt går sin vante gang. Det eneste jeg har høstferie fra sånn sett er dansingen, mens behandling for eksempel (heldigvis!) ikke tar høstferie. Noe som derimot virkelig har satt inn den siste uken er høstfargene! Vanligvis kommer de jo mye før, så det var godt å se det dukke opp nå. Jeg vet ikke med dere, men min favorittårstid å gå tur på er høsten.

Den siste tiden har vært litt spesiell og jeg synes at det er vondt og vanskelig å trenge så mye hjelp. Føle meg så mye til bry. Men noen ganger trenger man visst litt ekstra støtte. Jeg har iallfall prøvd å gjøre litt ting i det siste som er positivt for meg: jeg har strikket mer, jeg har løst kryssord og jeg har faktisk begynt å male. Sistenevnte har jeg vel omtrent ikke gjort siden jeg gikk på barneskolen, så jeg er helt fersk så og si på det området. Det roer meg iallfall ned og jeg synes det er koselig å drive på med. Kanskje jeg skal vise dere litt en av de neste dagene, vi får se.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva liker du best ved høsten? Hva synes du om antrekket fra helgen?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar
    1. Hei Elise Amanda! Vet ikke om det gjør noe at jeg spør, i så fall er det bare å ikke svare… Var det hos fastlegen du fikk hjelp i starten? Jeg har slitt med mat i ti år nå og har vært litt i BUP og DPS, men aldri kommet ordentlig i gang med behandling av diverse årsaker. Nå ønsker jeg å ta ordentlig tak fordi det går jo tydeligvis ikke over av seg selv og jeg trenger hjelp, men når jeg var hos fastlegen fikk jeg beskjed om at jeg bare måtte vente og se om det gikk over?… Blir så frustrert når man har åpnet seg opp, og når jeg har slitt med dette så lenge så er det jo tydelig at det ikke går over av seg selv med det første..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg