OG VI TELLER NED TIL SOL OG VARME

Nå begynner det virkelig å nærme seg med stormskritt! Natt til lørdag drar vi hjemmefra og setter kursen mot Gran Canaria! Besteforeldrene mine er så snille at de tar med broren min, Andreas og meg på tur med dem. De er utrolig fine å reise og være på ferie med og så får vi jo tilbragt masse tid sammen, så det ser jeg virkelig frem til! Jeg synes er så takknemlig for at jeg har et så godt og nært bånd med besteforeldrene mine, sånt skal man ikke ta for gitt!

Andreas og jeg skal forresten dele koffert, men nå er det tross alt sommerklær som skal pakkes, så det går nok helt fint! I morgen skal vi forresten levere Molly til pappa, for hun skal på ferie der Hahah. Kjenner jeg pappa rett så blir det nok en skikkelig ferie på Molly også med masse kos og godbiter.

Har dere forresten noen must haves på lengre flyturer? Her er det iallfall ullsokker, leppepomade, kryssord og en bok. Men jeg tar nok med strikketøy også (det er lov til å få gjennom sikkerhetskontrollen heldigvis!). Så får vi bare krysse fingrene for at vi får pakket ferdig i kveld!

 

 

Utrolig rart å finne frem bikini på denne tiden av året!

 

 

Har du noen must haves på lange flyturer?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg