OMMØBLERING AV STUA: SLIK BLE DET!

Her om dagen benyttet jeg anledningen til å ommøblere litt da Andreas ikke var hjemme hehe. Jeg var lei av slik det så ut i stua og dessuten ville jeg ta en skikkelig opprydning. Jeg hold på å mange timer og det er faktisk flaut hvor mange poser jeg fylte opp med skitt (ikke bokstavelig altså haha) fra stua. Det ble rydding i alle hyller, skuffer, i bordet og under bordet og under sofaen. Det er fælt hvor mye som samler seg opp gjennom årene! I tillegg snudde jeg sofaen, som tidligere vendte åpent ut mot rommet.

TV´n stod før der den hvite kommoden med strikketøy står nå og den stod på en TV-benk som nå er flyttet inn på gjesterommet. Det TV´n står på nå er en hylle som tidligere stod oppreist. Denne hylla er så genial og så bruksvennlig! For mange år siden brukte jeg den til og med som benk noen ganger hvis jeg hadde mange gjester, hvor den da stod inntil veggen med et tykt svart pledd på og puter til ryggen. Den har også blitt brukt til badet hvor jeg da oppbevarte håndklær i den. Det artige er at den faktisk er så gammel at den tidligere stod i barndomshjemmet mitt!

 

Stua ser faktisk litt mindre ut etter ommøbleringen, men med tanke på hvor stor den faktisk er så gjør det absolutt ingen ting. Den ser jo fortsatt stod og åpen ut, men samtidig ble det mye lunere stemning i sofakroken. Jeg ble iallfall veldig fornøyd! Jeg gjorde faktisk alt selv, utenom å flytte TV´n. Den ble alt for tung for meg å bære alene og den var for stor, så der var jeg heldig som fikk Caroline på besøk og hjelp av henne!

 

Vel, jeg innså nettopp at det er på tide å vaske vinduene igjen.. det ser ikke så ille ut i virkeligheten altså! Heldigvis!

 

 

 

 

 

 

 

Hva slags stil er det hjemme hos deg? Har vi lignende smak eller helt forskjellig?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg