ON THE GO | RASP-STYREMØTE-KINO

Herlighet så travel gårsdagen var! Litt over klokken ti på morgenen kjørte pappa og jeg fra meg for å dra på forvernsmøtet på RASP. Vi kom frem litt tidlig, så jeg fant ut at jeg ville vise pappa en område med en fontene som lå en liten rusletur unna, så dermed ruslet vi opp dit. Da fikk vi slått av litt tid i det minste! Møtet gikk egentlig helt greit. Det var en del beskjeder jeg fikk som var vanskelige med tanke på at det er svært utfordrende for spiseforstyrrelsen, men sånn er det jo nesten bare. Jeg fikk også beskjed om hvilket klokkeslett jeg skal møte opp neste mandag og mye mer informasjon om opplegget.

 

 

Etter møtet satte vi kursen hjemover og jeg har aldri noen sinne vært borti verre kø! Fra Ullevål sykehus til IKEA Slependen tok det 2 timer og 20 minutter(!!!). Vi brukte totalt fire timer hjem til Larvik og vanligvis tar det under to timer. På veien hjem fikk jeg også løpt innom en butikk for å kjøpe noen blomster til besteforeldrene mine, som takk for at vi fikk låne bilen deres til og fra. Deretter måtte jeg bare hive meg fort hjem for å skrifte og raske med meg Macbook`en før jeg måtte rase videre til styremøte med LSUV og etter møtet var det kino med LSUV.

 

 

Først rundt klokken elleve på kvelden kunne jeg tusle inn døren hjemme og senke skuldrene. Det ble en veldig lang dag for meg, men slik tåler jeg så lenge det ikke skjer ofte. Jeg gruer meg så inderlig til neste mandag, men jeg må nesten bare hoppe i det. Man blir jo ikke akkurat frisk av å sitte på ræva hjemme og håpe på det bedre..det kreves faktisk en god del innsats. Jeg er iallfall svært takknemlig for at de fikk til å gi meg et tilbud så raskt på RASP!

 

 

Hvordan ser helgen din ut?

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Min er i sofaen, med bristet ribbein. Orker ikke gjøre noe. Bare spiser piller mot smertene og sover 😮 Lykke til. Håper det går supert denne gangen, som i at du blir frisk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg