ON THURSDAYS WE WEAR BLACK

Fire netter igjen hjemme, så drar jeg. Jeg skal ikke lyve, jeg gruer meg veldig. Det kommer til å bli så himla tøft og bare tanken på at mandag snart er her skremmer meg. Det knyter seg i magen. Får ikke puste. Forstår ikke helt hvordan jeg skal klare det, men jeg har jo egentlig ikke noe valg. Jeg må klare det. Det har vært så greit at jeg frem til nå har hatt det så på avstand, mentalt sett. Unngått å helt ta stilling til ting og tenkt at det er jo så langt frem i tid. Fire netter igjen hjemme, så drar jeg. Det er ikke lang tid. Plutselig er dagen her straks. Slag i magen. Fire netter igjen hjemme, så drar jeg. Pust.

Jeg vet ikke hva som kommer til å skje med bloggen mens jeg er innlagt. Noen innlegg blir det nok, det er godt å prøve å fokusere på noe annet enn mat, kropp og vektoppgang. Hvor ofte derimot blir vanskelig å si nå. Det er så mange faktorer som spiller inn.



Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Fint antrekk :- ) Men innlegget finere <3 Jeg håper du får det godt etter oppholdet. Jeg håper du kommer noen skritt videre. For du virker så bevisst. At det gjelder liksom bare å få det til å nå hjernen for fullt 🙂 At du skal tro på det med hele deg. Ønsker deg et fint opphold jeg <3

    2. Jeg tenker mye på deg som sagt, og håper det vil gå fint. Forstår godt at du gruer deg. Fint om du blogger noe, jeg kommer nok til å savne bloggingen din om det blir stillere, men du må sette alt det viktigste først. Om jeg ikke kommenterer alltid, så er jeg stort sett innom hver dag for tiden likevel. klem

    3. Jeg skjønner at du er nervøs, men jeg er sikker på at det kommer til å gå bra! <3 Du har jo skrevet før at du har en god følelse om det stedet du skal på, så prøv å hold på den følelsen 🙂 <3 Håper du får en fin siste helg hjemme ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg