ON WEDNESDAYS WE WEAR PINK

Gjett hvem som våknet av seg selv litt før klokken åtte i dag!? Det var utrolig deilig å våkne (litt trøtt, men) uthvilt til et ganske greit tidspunkt. Halv ti tuslet Mona og jeg ned til dansestudioet for å delta på enda en yogatime. Det er jo ikke lenger vanlige dansetimer, det starter opp igjen først i midten av januar. Derfor ble jeg sååå glad da jeg fikk vite at det skulle bli satt opp ekstra yogatimer før jul. Det var enn utrolig fin måte å starte dagen på, jeg skulle nesten ønske Ann-Hege (yogalæreren) kunne komme hjem til meg hver morgen for å ha yogatimer med meg haha.

I skrivende øyeblikk sitter Anniken, Andreas og jeg på båten på vei til Sverige. Rett etter yogatimen dro vi faktisk. I dag har jeg vært så sunn at jeg har spist en pose potetgull til lunsj.. sånn blir det når man er vegetarianer med cøliaki og ikke planlegger bedre. Jaja, det får gå for i dag. Under her ser dere gårsdagens antrekk. Dagens antrekk er egentlig veldig stilig, men jeg vet ikke om jeg får tatt noen bilder av det (det er ikke akkurat favoritthobbyen til hverken Andreas eller Anniken å ta bilder av meg hehe). Håper dere alle får en fin dag og at dere vil titte innom senere i dag for å se dagens vlogmas.

    

-Elise Amanda

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg