ONSDAGENS ANTREKK

God helg dere! Vet dere hva, jeg har fått helt dilla på klær i beige og andre jordtoner. Det er så fint og samtidig kan man mikse og matche det sammen, da det blir fint uansett (som regel). Som under her, plaggene er i helt forskjellige fargetoner, men funker fint sammen! Genseren fikk jeg forresten til jul av Andreas for en god del år siden og den er i ull, så den er god og varm også. Dette er altså onsdagens antrekk som jeg hadde på meg helt frem til en nyvasket Alva  (hund) insisterte på å ligge helt inntil meg slik at buksa ble våt på lårene haha. På onsdag var jeg nemlig en tur hos bestevenninna mi og da gikk vi blant annet en trilletur hvor Alva også var med og etter turen måtte hun rett i dusjen. Jeg kjenner jeg er veldig glad for å ikke ha hund selv når det er sølete ute, for å si det sånn hehe.

De neste dagene er egentlig fulle av planer, eller det vil si: jeg har minst en avtale / litt stor ting å gjøre hver dag. Det er egentlig mer enn nok for meg, da jeg også trenger en del tid til å hente meg inn igjen på. Planene for resten av uken er iallfall å bake litt i morgen og dra på middagsbesøk til mamma og på søndag skal vi til besteforeldrene mine for å pynte pepperkakehus og bake pepperkaker. Sistenevnte har faktisk vært en tradisjon i 20 år minst! Tenk det da! Og den tradisjonen blir jeg aldri for gammel for.

 

 

 

 

 

Hva synes dere om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg