OPERAEN + STARBUCKS + MONA MARLENE

Hva i all verden kaller man et innlegg for når kreativiteten svikter? Jo, alt hva innlegget handler om tydeligvis. Mona har nemlig bursdag i dag (hun og Nora som også har bursdag i dag skal bli gjort litt stas på i den kommende helgen) og siden hun befinner seg i Oslo for helgen fikk jeg tatt trikken ned til sentrum for å møte henne. Siden det er søndag er jo alt stengt, men vi gikk en tur bort på Operaen for å ta noen bilder og da fikk vi tatt en tur inn i Operaen i samme slengen.

Se på denne svanen da! Jeg er egentlig litt redd for dem, ettersom en svane freste på meg og løp etter meg da jeg var barn, men denne var snill.

Etter en tur i Operaen hvor jeg fikk kjøpt meg verdens kuleste refleks (viktig å bruke refleks i mørket med mindre man vil bli påkjørt) tok vi turen over til togstasjonen for å sette oss ned på en cafè med hver vår drikke før vi måtte videre hvert til vårt.

Det var utrolig koselig å se Mona igjen og jeg gleder meg til helgen!

 

 

//Elise Amanda

4 kommentarer
      1. Takk! Den genseren som ikke er strikket er Mona sin fra Gina Tricot og skjørtet hennes vet jeg dessverre ikke hvor er fra, men jeg tipper h&m, Bikbok eller Gina.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg