OPPDATERING PÅ DANSINGEN + ANTREKK

Hei dere! Jeg har jo helt glemt å gi dere noen oppdatering angående dansingen! Det er iallfall utrolig gøy å starte opp igjen og jeg kjente endorfinene bare bruse gjennom kroppen både under og etter timene. Merkelig i grunn hvor lang tid juleferien fra dansingen egentlig føles, men når jeg tenker over det er det jo faktisk en god del uker mellom ordinære klasser på slutten av året og oppstarten igjen på nyåret (desember er jo forestillinger og ikke timer). Jeg har iallfall bestemt meg for å starte på contemporary som jeg var på prøvetime på i går og så får jeg se hvilken klassisk ballett klasse jeg ender opp med. Nå har jeg faktisk mulighet økonomisk sett å danse to klasser, så da griper jeg den sjansen uten tvil!

Denne cardiganen under her har faktisk hvite perler på seg litt sånn her og der, men det er vanskelig å se på bildene. Jeg synes iallfall at den er utrolig søt! Ikke minst er den god å ha på seg. Dette antrekket er fra forrige uke og det ble brukt inne altså, så jeg frøs ikke til tross for en hullete olabukse.

 


Det hadde kanskje vært en idé å sjekke lengden på buksa med tanke på skoene ja..

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg