OPPDRAG I OSLO, BALLETT OG POLITIKK

Heihei! Det ble en tidlig morgen på meg i går da jeg var oppe klokken 06.00 på morgenkvisten etter tre timer søvn. Jeg hadde nemlig et jobboppdrag i Oslo sammen med Andreas, så etter å ha ordnet oss satte vi turen ned mot togastasjonen. Da vi kom frem hadde vi litt tid før vi skulle møte opp, så vi surret litt rundt og satte oss ned bare før vi dro videre til Naturli på Løkka. Veldig typisk med togtidene, for hadde toget vært inne noen minutter før kunne vi nemlig tatt et senere tog. Noen har kanskje sett en liten vlog på instagrammen min fra dagen i går? Oppdraget gikk iallfall veldig bra føler jeg og det blir spennende å se resultatet! Dere får følge med på VG neste helg hihi. Vi fikk også en goodie bag hver med masse digg mat fra Naturli!

Da vi kom hjem var jeg helt nødt til å slappe av litt før dansingen, så akkurat i går ble det en litt kortere dansetime på meg (jeg ga så klart beskjed i forkant altså). Etter dansetimen var det bare å slenge på jeans og en genser over ballettklærne og skynte seg bort til Rådhuset for å få med meg siste del av et politisk møte. Det ble en ganske travel dag på meg i går med andre ord, så det var godt å kunne sove ut litt i dag. Gårsdagen kan iallfall oppsummeres med ordene spennende, slitsom, gøy, utfordrende og interessant!

 

 

 

(innlegget er ikke merket med reklame da jeg ikke får noe for å blogge om eller fortelle om dette, men gjør det på eget initiativ. For ordens skyld så vil jeg også informere om at det ikke er Naturli som var oppdragsgiver)

 

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg