#OSLO

God mandag! Jeg skrev jo egentlig ikke noe særlig om helgen til dere, men den var en ganske fin korthelg i Oslo. På lørdagen var vi på Venstres LS-møte og der spiste jeg lunsj med blant annet Abid Raja. Det er så fint når vi unge også blir hørt og det ble en veldig hyggelig lunsj hvor vi diskuterte litt politikk. Jeg var også på talerstolen ganske så spontant under møtet, noe som er ganske typisk meg hehe. Senere den kvelden hadde vi partibyttefest og fy søren å mye jeg lo! Spesielt under partibyttedebatten, jeg lo så jeg nærmest grein og jeg takket meg selv for at jeg var på do rett før debatten begynte!

Jeg hadde kun sovet rundt 3 timer natt til lørdag så det ble tidlig kvelden for meg, men til gjengjeld var det deilig å våkne uthvilt neste morgen! Etter noen timers møte bar det hjemover igjen, i regnet. Jeg hadde helt ærlig gruet meg litt mtp det sosiale, men det gikk over all forventning og angsten var mye mye mindre til stedet enn jeg hadde regnet med. Så heldig jeg er som er en del av et parti med så god politikk og ikke minst: så gode mennesker!

//Elise Amanda

8 kommentarer
    1. Du gjorde et veldig godt inntrykk på talerstolen på Venstres landsstyremøte lørdagen 9. februar. Jeg var jo der og hørte og så deg. Ingenting å grue seg for heller å stå på talerstolen når en har så god sak å fremføre. Alle er så takknemlige for å høre om de temaer dere unge er opptatt av. Tegnspråk er viktig og nødvendig for mange. Jo flere som kan lære tegnspråk, jo bedre. Så et viktig fag kan dette bli i den videregående skolen. Alle vi i “voksen” Venstre sa at vi gjerne har dere med hele tiden på landsstyremøtene. Ja, Trine Skei Grande var det som sa det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg