OSLOGENSEREN AV PINNENE

Jeg ble skikkelig irritert da jeg holdt på nederst på den siste armen og innså at jeg hadde gjort en feil på hvor jeg hadde plukket opp fra den ene skulderen. Med andre ord: for å kunne rekke det opp måtte jeg ha rekket opp så og si HELE genseren og det gadd jeg ikke altså. Derfor festet jeg maskemarkører for å se hvordan det hadde blitt om jeg sydde opp kant og det hadde fikset problemet. Men før jeg satte i gang med det tok jeg av maskemarkørene for å se hvordan den så ut på. Vet dere hva? Når jeg har den på ser man ikke feilen på genseren! Dermed valgte jeg å ikke sy opp kanter. Men hallo dere, se så fin passform denne genseren har!

Jeg har gjort noen justeringer for å få oppskriften til å passe til garnet jeg strikker med. Denne genseren er strikket i en tråd Du store alpakka dreamline air (farge 115 mørk gammelrosa) og en tråd Du store alpakka dreamline soul (farge 205 rosa melert). Jeg har strikket på pinne 3.5 istedenfor pinne 4. Ved å gå opp en størrelse i genseren treffer jeg målene på størrelsen under. Dette garnet er kjempefint å strikke med, gir et fantastisk resultat og ikke minst er det er billigere alternativ. Armene er med vilje strikket hakket for korte, da genseren strekker seg litt i bruk.

 

 

 

 

 

Hva synes du om genseren?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg