OSLOLUA MOHAIREDITION #2

Oi oi oi, først og fremst: for en dag! Først ble det veldig mange rare kommentarer (og usaklige) på Facebook etter et innlegg i lokalavisen. Innlegget handlet om koronapolitiet og hvorfor det er viktig å passe på seg selv og ikke bry seg med hva alle andre gjør. Ikke minst handlet det om å snakke til hverandre på en fin måte, ikke hetse andre og huske på at det er ikke alt om alle andre man hverken ser eller vet. Veldig mange som kommenterte linken på Facebook hadde jo åpenbart ikke lest artikkelen og trodde det bare var meg som sutret til avisa på grunn av min egen opplevelse med koronapolitiet. Det er jo altså ikke tilfellet, men jeg fortalte også en egen erfaring for å understreke poengene mine. Åh, jeg skulle så gjerne også ønske at folk bare kun holde seg saklige i kommentarfelt! Kritikk er helt i orden, men hersketeknikker har jeg virkelig ingenting til overs for.

Uansett, nok om det. Her får dere se hva som gikk av pinnene i helgen! Nemlig en til av Oslolua mohairedition. Jeg innså faktisk nå i skrivende stund at det har blitt litt luer i det siste haha. Først en balaclava, så denne og nå har jeg faktisk en annen lue på pinnene. Jeg har også en genser på pinnene, men den mangler jeg garn til, så den får hvile litt enn så lenge.

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar
    1. Huff ja man merker at corona gjer noko med folk, og mange er blitt så grinete generelt og synes eg 🙁 Vi er alle lei, men å kjefte på deg i butikken var jo heilt vilt😮😮

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg