OSLOTUR

Det har vært en så fin dag i dag! I morges dro jeg innover til Oslo med Lilli og Ingrid, på en tur som har vært planlagt en liten stund nå. Vi holdt oss egentlig i sentrum og rundt for å rekke over alt vi skulle. Første ordentlige stopp ble en dansebutikk og det kreves faktisk skikkelig selvkontroll for å gå ut derifra uten å kjøpe halve butikken altså haha. Jeg hadde ikke fått med meg at den hadde flyttet siden sist, så det ble først en liten bomtur. Heldigvis lå ikke det nye lokalet langt unna.

Ellers har vi egentlig bare kikket i masse butikker og spist middag. Der vi egentlig skulle spise var det fullt og lang kø for bord, så da gikk vi egentlig bare til nærmeste restaurant. Det ble vegetarfajitas på meg og den var skikkelig god! Nå er jeg på vei hjem fra toget og så blir det tidlig kvelden i dag. Jeg har iallfall hatt det superfint! Så håper jeg dere har hatt en fin dag i dag også!

Litt mørk i bakhodet her ehehe, men jeg elsker denne klypespenna!!

 

 

Hvordan har deres dag vært?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg