OUR WALK IN CLOSET

Nå er det utrolig lenge siden jeg postet et innlegg i kategorien interiør/hus/hjem! Jeg sjekket faktisk arkivet mitt og sist jeg postet noe i denne kategorier var desember i fjor. Det “morsomme” er at det innlegget var før og etter bilder av at jeg gjorde inngangspartiet klart for jul og dette står faktisk på planen i morgen. Men nå er det ikke det dere skal få se nå, nå kommer det derimot et innlegg om vårt walk in closet! Her vi bor har vi nemlig tre soverom, hvor ett er oppe og to er nede. Soverommet oppe er et gjesterom/lager/oppbevaring og ja.. dere skjønner greia.. Nede har vi vårt soverom og et lite soverom som vi bruker til walk in closet. Det er sååå digg å ha dette rommet! Rommet var forresten ole brum oransje/gult før jeg malte det og hyllene har jeg også montert selv.

Det var litt vanskelig å ta bilde av dette rommet, da det er ganske lite, med med vidvinkel gikk det! Under får dere lese litt om hva jeg har hvor, for ja, det dere ser på bildene er bare mine klær hehe. Ellers står det også et innebygget klesskap på dette rommet på samme vegg som døren. Der har jeg joggebukser og hettegensere (+ at bunaden min henger der). Resten av klesskapet er Andreas sitt. Så har vi også en kommode på soverommet med seks skuffer, hvorpå tre av de er mine. Der har jeg fra øverst til nederst: plagg jeg har strikket, treningstøy og dansetøy og nederst har jeg undertøy, sokker, badetøy og ullundertøy.

 

Øverste hylle fra venstre: bukser, bukser, sett, shorts og skjørt.

 

Øverst (jeg fjernet en skuff så den er dobbel i høyde) har jeg iallfall tykke gensere, i skuffen under er det cardiganer og nederst har jeg pysj.

 

 

Molly elsker å sove her haha.

 

Her henger kjolene mine, noe dere sikkert kan se haha. Under kjolestativet står forresten penskoene mine.

 

Nederste hylle fra venstre: t-skjorter, bluser og skjorter, singleter, korte topper og gensere.

 

 

I vinduet har jeg en boks med neglelakk og litt forskjellige ting.

 

Hvordan oppbevarer du dine klær?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg