OUT AND ABOUT + OUTFIT

God ettermiddag, fine lesere! Jeg har hatt en så utrolig fin dag i dag her i Oslo. Pappa, mamma, kjæresten min og bestevenninna mi tok turen hit i dag for å være med meg. Været var helt strålende, det var faktisk helt opp i 20 grader så det var en perfekt dag å være ute på. Vi tok turen til Storo hvor vi satte oss ned en god stund. Anniken og jeg rakk til og med å kikke litt i butikker. Da det var tid for middag bestilte de andre det og jeg tok da det jeg hadde med meg fra avdelingen. Vi fikk også ruslet litt nedover langs Akerselva og wow så utrolig fint det har blitt! Men mer om denne dagen og bilder får dere se senere, jeg må nemlig spørre de jeg har tatt bilde av om jeg kan legge det ut.

 

 

Enn så lenge får dere se dagens antrekk. Jakken måtte faktisk av flere ganger, så varmt var det. Det føles ut som om vi er i juli, ikke april slik jeg kunne gå kledd. T-skjorte og skjørt allerede nå, det pleier jeg jo ikke å kunne gå med før i slutten av juni. Andreas klarte til og med å få en god del farge i dag, han satt jo rett i solen hele den tiden vi satt ned. Håper dere har hatt en like strålende dag i dag som hva jeg har!

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Fint antrekk 🙂 Så deilig du har kost deg med familien 🙂 Jeg har også kost meg i dag, med foto-shoot med Karidansen, og etterpå laget en tegnspråk-poesi-video. MORO! Kos deg videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg