OUT AND ABOUT

God kveld! Denne dagen her har det vært ganske fult opp og til tross for at noen ting har vært utfordrende er jeg stolt over hvordan jeg håndterte det! Gårsdagen derimot.. den vil jeg ikke snakke om hehe. I dag har vi hatt morgenmøte og fokussamtale x2 (som vi har hver dag), jeg har hatt prosessmøte, jeg har hatt en koselig kaffe og strikkedate med ei annen og jeg har vært på trening. For ikke å glemme alle mulige måltider! Det skal bli godt å legge seg til kvelden kjenner jeg!

Jeg har forresten vasket klær i dag også og uten at jeg merket det hadde ullsokkene mine sneket seg med i vasken😭 Så de var bare å kaste rett i søpla for å si det sånn, så tovet og krypet de var. Det verste er at dette er f meg 3. (!!!!) gangen dette skjer med ullsokker. Jeg får rett og slett legge de et helt annet sted enn i nærheten av der jeg har klesvask, for dette her er jeg dritt lei av. Dere kan jo gjette hva mitt neste strikkeprosjekt blir..

Men nå, nå er det kveldsmat og så skal resten av kvelden gå til redigering av bilder.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket og hva har du gjort i dag?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg