OUTFIT + ASK ME ANYTHING + UPDATE

Hei hei dere! Denne bloggposten blir en blanding av litt forskjellige ting. Det ene dere får se er dagens antrekk, men dette innlegget blir også en mulighet for dere til å stille meg spørsmål som jeg skal svare på og som kommer ut i et eget innlegg på lørdag. Akkurat slik det pleier å være på bloggen min hver torsdag.

Jeg tenkte også å gi dere en rask update på hvordan det går og litt slikt. Som dere vet så ble jeg skrevet ut av RASP i går og det var utrolig deilig med en natt hjemme sammen med Andreas! Spesielt fint var det at det gikk veldig bra og at det ikke ble noe tull med maten. Jeg fikk også pakket om koffertene da jeg ikke trengte å ha med meg så mye som jeg hadde med meg på RASP. I dag tidlig hentet mamma meg og kjørte meg til stedet hvor jeg er innlagt nå. Litt mer om det tenkte jeg å fortelle dere i kveld.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket? Lurer du på noe til ukens spørsmål på bloggen?

 

 

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Ja, jeg likte absolutt antrekket. Fine bilder 🙂 Jeg vil gjerne høre mer hvordan det går med deg fremover, og lurer litt på hva som skjer med den ene og andre stedet. Hva skjedde med modum? Hva skjedde med Tønsberg? Men om du ikke orker fokusere på slike detaljer håper jeg bare du skriver hvordan det går med deg. Var det hyggelig å se kattene når du var hjemme? Ellers hadde det vært koselig med innlegg om enten funfacts eller historier fra når du var liten.

    2. Hei! Dette spm skal ikke med på ikens spørsmål altså, hehe. Men kan jeg spør om du kan sjekke en ting? Som du vet ar jeg prøvd å være litt anonym på bloggen min. Jeg har bevisst aldri skrevet mitt virkelige navn der, og bruker alltid en litt anonym email når jeg har skrevet kommenterer til andre bloggere manuelt.
      Og det den mailadressen jeg logger inn på bloggen med er denne anonyme. Men jeg gav blogg.no en sekundær privat mailadresse(som de fikk for å kunne gi meg svar på noen spm) og nå lurer jeg litt. Og spør deg for du vet allerede navnet. Hvilken epost ser du når jeg skriver som innlogget? Den med navnet mitt eller den anonyme? (Jeg håper såå du seier den anonyme, fikk helt hetta her..)

        1. Åh nei, det var det jeg håpet ikke var tilfelle. Så utrolig kjipt synest jeg. Men tusen takk for du sjekket. Da har jeg jo delt navnet med alle uten å vite det og uten å egentlig ønske det. Alle gangene jeg kommenterer med den anonyme er når jeg ikke er innlogget men bare leser å finner ut at jeg legge igjen en kommentar. For når jeg fyller ut feltene selv fyller jeg alltid ut den. Og ante ikke at jeg som innlogget gav fra meg den private:-) jaja, dette er ikke min uke, hehe.. Håper du har en fin kveld! Ps! Jeg elsker også jordbærmelk 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg