OUTFIT FROM OUT AND ABOUT

God kveld fine lesere! Her ser dere et antrekk fra noen dager siden hvor jeg var med Anni på noen ærend. Vi var blant annet på Plantasjen hvor vi begge kjøpte noen påskeliljer, hentet et stellebord og en rask tur innom Drømmenøstet da jeg trengte to nøster til en genser. Jeg er utrolig glad i antrekk med høye hæler, men jeg er også skikkelig svak for comfy antrekk. Spesielt når jeg skal bevege meg en del og trenger noe som sitter litt løst. Denne dagen dette ble brukt var jeg først på gastroskopi og deretter litt rundt omkring, så det var midt i blinken!

Antrekket kunne jo vært litt mer spennende, men dette er et typsik slenge på seg i full fart det som ser comfy ut. Genseren er varm, god og romslig og jeg er skikkelig fan av Poppy-genseren! Ellers er jo tights ekstremt komfortabelt og for å gjøre antrekket litt mer spennende slang jeg på meg ullhatten/capsen min. Over det hele hadde jeg en lang og varm svart kåpe/jakke. Skoene er noen chuncky hvite sneakers, men noen statement boots hadde virkelig gjort seg!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Er du også glad i comfy antrekk?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg