OUTFITS IN JANUARY

Jeg hadde helt glemt en slik oppsummering i slutten av januar, jeg! Derfor tenkte jeg å dele det med dere nå. Etter ønske fra dere deler jeg alle antrekkene og ikke kun noen få som har vært mine favoritter. Det mangler kun to antrekk her av antrekkene jeg postet i januar, men det får gå. Jeg ser at det ble en del antrekk med ruter og det er ikke så rart, jeg er for tiden litt obsessed med rutemønster hehe. Skjørt har det også blitt en del av, til tross for kaldt vær, men jeg føler meg mer vel i skjørt enn i bukser. Jeg er av den typen som enten kler meg helt elendig for vinterværet eller så går jeg all inn med parkas, utebukse, votter, skjerf og lue. Det finnes tydeligvis ikke noen mellomting for meg.. Jeg burde jo snart lære, det er enda mindre smart for meg å gå så tynt kledd som for gjennomsnittsmennesket da jeg har kuldeallergi. Velvel, det er årevis siden jeg har hatt en ekstrem allergisk reaksjon (prøver jeg å unnskylde meg selv med..).

Denne lørdagen her befinner jeg meg i Oslo og her skal jeg være til i morgen. På planen er det landsstyremøte med Unge Venstre som står, så all tiden kommer til å gå med til det. På søndagen er det i tillegg møte med Larvik Venstre som jeg håper å rekke! Heldigvis for meg så ligger rådhuset i Larvik rett over veien omtrent for togstasjonen, så da blir det i det minste lett å komme seg dit. Jeg har forresten gjort klar en ganske dyp og personlig video som kommer ut på søndag og helt ærlig er jeg litt nervøs for hvordan den vil bli mottatt. Men jeg står for det jeg har sagt tidligere: psykisk helse må bli mindre tabu å snakke om og jeg ønsker å bidra med mitt til det.

Hvilket antrekk likte du best?

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg