ØVELSER HJEMMETRENING

Nå som treningssentrene er stengt finnes det ikke så alt for mange alternativer om man liker å drive med styrketrening. Har du et treningsrom hjemme med masse utstyr er du kjempeheldig og problemet er jo egentlig løst. Er du derimot lik som meg og ikke eier stort treningsutstyr kan du faktisk komme langt med en matte og strikk. Under her ser dere noen eksempler på øvelser man kan gjøre som krever svært lite utstyr eller ikke noe utstyr i det hele tatt. De bildene med bil mellom er altså samme øvelse, men det er to forskjellige bilder for å vise hvilken bevegelse man gjør. Jeg er ingen ekspert og teknikken min er ikke perfekt, men øvelse gjør mester, eller hva?

Et annet alternativ er utetrening, men det skal jeg skrive litt mer om en annen gang. Det blir dessverre ingen forklaring på øvelsene under akkurat nå da jeg faktisk ikke har overskudd til å forklare i skrivende stund, så jeg beklager virkelig for det! Men er det noe spesielt dere lurer på så er det bare å spørre og så svarer jeg i kommentarfeltet så fort jeg har mulighet:)

 ᛨ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Er du glad i å trene styrke?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg