OVERSIZED CARDIGAN + OVERSIZED JEANS

Vanligvis når jeg skal sette sammen et antrekk er det en spesiell regel jeg følger: en baggy del og en stram del. Det vil si at jeg bruker en baggy overdel om jeg har stramme bukser eller jeg bruker en stram overdel om jeg har baggy bukser. Ved å følge dette synes jeg man får en fin balanse i antrekket. Likevel så er det jo litt gøy å gå utenfor ens egne klesregler noen ganger, akkurat slik som jeg har gjort her. Både buksa og cardiganen er ganske baggy, men samtidig så har jeg en stram singlet og belte i livet, så det blir litt balansert likevel.

Hatten min fant jeg forresten her om dagen etter å ha lett etter den i flere uker. Hvor lå den? På hattehylla i gangen hvor jeg kan sverge på jeg har lett gjennom alt flere ganger. Rart det der hvordan ting plutselig dukker opp.. Det er jo ikke så mange som går med hatt, men jeg digger det! Til og med på ungdomsskolen brukte jeg en liten svart hatt med oval form veldig ofte. Dere finner bilder langt tilbake i antrekksarkivet mitt for de spesielt interesserte. Jeg har alltid gått min egen vei når det kommer til klær, så jeg har gått i veldig mye *kremt* spesielt før også…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg