PÅ TUR MED THERESE OG EN HISSIG SVANE

God lørdag! Jeg håper at dere har hatt en fin dag så langt! Her om dagen kjørte Therese til Sandefjord for at vi skulle gå en tur sammen og det var like hyggelig som alltid! Vi fikk også tatt noen bilder og vi fikk hilst på en hissig svane. Den svømte bort til oss flere ganger, men hver gang den innså at vi ikke hadde noe mat til den freset den på oss haha. Jeg synes faktisk de kan være litt skumle etter at jeg som barn hadde en svane løpende hakk i hel på stranden en gang. Denne her holdt seg heldigvis i vannet:)

Dagen i dag har også vært fin for det meste, men den kan dere heller få høre litt mer om i morgen. Nå står en rolig lørdagskveld for tur. Jeg vil også minne på at siste frist til å stille spørsmål til spørsmålsrunden er i morgen tidlig.

 

 

 

 

 

 

 

 

Er du redd for svaner?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg