PAKKELISTEN MIN TIL RASP

Første gangen jeg skulle legges inn husker jeg at jeg var sååå usikker på hva jeg skulle pakke med meg og i grunn er jo ikke det rart. Jeg regner med at det er flere som kommer til å stå i denne situasjonen, så derfor tenkte jeg å dele min pakkeliste til hva jeg skal ha med på RASP med dere. Det kan nok godt hende at jeg legger til noen ting etterhvert om jeg kommer på det altså.

Jeg deler alltid opp pakkingen i kategorier, slik at det blir mer oversiktlig når jeg pakker. Som regel går det i kategoriene toalettsaker, klær, aktivitet og elektronikk. Dette valgte jeg å gå for denne gangen også, men la i tillegg til kategorien pynteting siden jeg skal pakke til et sted jeg skal bo i noen måneder. Da trenger jeg å gjøre det litt personlig for å klare å slappe av haha. I tillegg er det greit å ha noe å drive med som man kan gjøre rolig da man ikke får lov til å være i så mye aktivitet og trenger noe å fylle dødtiden med.

Toalettsaker: deodorant, børste, strikk, spenner, såpe, sjampo, balsam, barberhøvel, krem, ansiktsrens, hårbånd, hårolje, tannbørste, tannkrem, smykker, tamponger, q-tips, tamponger, pinsett, briller, solbriller, sminke og sminkefjerner.

Elektronikk: macbook + lader, tlf + lader, kamera, minnekort, kameralader, kamerastativ, øretelefoner og harddisk.

Annet: paraply, bamse, veske og puta mi.

Klær: undertøy, sokker, pysj x 2, morgenkåpe, strømpebukser, høstjakker x 2, sko, vinterjakke, hverdagskjoler, bukser, tykke gensere, topper, chille-klær, innesko, skjørt, cardigan, lue, votter og skjerf

Aktivitet: strikketøy, bullet journal, almanakk, penal, tøyebånd, bøker, kryssord.

Pynteting: bilder + tråd + binders, drømmefanger, plakater, vimpler, kaktuser som er fake, lyslenke, bilde av Andreas og meg.

 

 

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg