PAKKET OG KLAR FOR NESTE KAPITTEL

God kveld! I dag har jeg vært så heldig at jeg har fått besøk av Andreas og etterhvert kom min ene tante også. Andreas og jeg fikk ruslet litt rundt i sentrum sammen (noe som var veldig hyggelig<3) før vi gikk tilbake til sykehuset for å møte tante også. Sammen gikk vi tilbake til avdelingen her og jeg hadde besøk av dem på rommet frem til jeg måtte gå til middag.

Nå derimot er jeg endelig pakket og klar, eller: jeg har pakket det som går an å pakke. Pysjamas, toalettsaker og slike ting får vente til i morgen. Herlighet, allerede 06.30 i morgen blir jeg skrevet ut herifra og hentet, så bærer det avgårde til RASP. Jeg kjenner at jeg gruer meg utrolig mye, for jeg vet at det blir enda tøffere der enn hva det er her. Dessuten er jo Oslo mye lenger hjemmefra enn hva Tønsberg er, så jeg føler på den også.

Som dere ser på bildene har jeg akkurat kommet ut av dusjen haha. Men nå må jeg nesten publisere hvis jeg skal rekke å få ut innlegget før jeg må løpe til kveldsmat. Børste håret må jeg også gjøre, som dere sikkert ser. Ønsk meg gjerne lykke til for i morgen, det trenger jeg!

 

 

 

 

//Elise Amanda

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg