PAKKING TIL FERIE OG SNART AVREISE

God natt blir vel mest riktig å si nå, så god natt til dere som ennå er våkne. Jeg sovnet noen timer i ettermiddag, så jeg krysser fingrene for at jeg får sove igjen snart. Jeg har vært skikkelig plaget med RLS de siste nettene, så søvnen har vært veldig begrensen, dermed trengte jeg nok de to timene jeg fikk i ettermiddag. Nå skulle jeg prøve å blogge hver dag denne uken, så dette blir fredagens innlegg til tross for at det kommer ut litt over midnatt. Jeg må også si tusen takk for responsen på det forrige blogginnlegget mitt, herlighet så gode dere er! Jeg ble utrolig rørt!

I dag har jeg blant annet pakket til vi drar på søndag og jeg begynner å bli ferdig. Det eneste som gjennstår er ting jeg skal ha med meg på flyet og toalettsaker. På lange flyturer pleier jeg ta med litt å drive med, som regel strikketøy, en bok og kryssord, så det skal med nå også. Toalettsakene pakker jeg ferdig i morgen, men pakker de først ned i baggen på søndag. Molly skal også på ferie en uke, for hun skal nemlig til bestefaren sin (altså min pappa) mens vi er avgårde. Jeg tror hun kommer til å kose seg gløgg, for kjenner jeg pappa rett blir hun nok kanskje greit kjemt bort hos han. Utrolig nok skulle hun ikke hjelpe meg med å pakke i dag, men foretrakk å heller se på at jeg pakket, noe som egentlig var like så greit, for da var det lettere å pakke haha.

 

 

Skikkelig bustetroll med hår som burde vært vasket, men det tar jeg meg av i morgen.

 

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg