PAKKING TIL RASP + FØLER MEG IKKE KLAR…

Herlighet, jeg er så lite klar til å dra på mandag. Ikke har jeg klart å pakke ferdig heller, så resten av dagen i dag og søndagen må gå til det. Jeg må i tillegg dra innover på mandag alene da jeg ikke har noen til å kjøre meg, så jeg må jo klare å få med meg alt selv. Sist hadde jeg vel to kofferter og en liten bag hehe.. det går ikke nå, for å si det sånn. Heldigvis kan jo familien ta med ting til meg når de skal innover for å besøke meg etterhvert, men det er likevel en god del ting jeg må ta med meg. Spesielt nå som det begynner å bli kaldere… store varme gensere tar virkelig stor plass!

 

 

Jeg kjenner også skikkelig på ambivalensen og føler meg ikke mentalt helt klar til å dra heller, men helt klar blir man nok egentlig aldri. Jeg er jo motivert, det er jo ikke det, men alt blir bare så tøft og virkeligheten slår inn jo nærmere jeg kommer innleggelsesdatoen. I morgen skal jeg i bryllup i Kongsberg så det er jo egentlig bare i dag og søndag jeg har igjen hjemme.. Mandag må jeg dra ca klokken 06.00 på morgenen, så alt må være pakket og klart før det. Uff, jeg gruer meg, men det må jo til dette her.. Heldigvis vet jeg at de er utrolig flinke på behandling av spiseforstyrrelser på RASP!

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Det blir sikkert bra når du kommer på plass. Det er vel ikke noe man har LYST til, for du vet jo at det blir krevende. Men tenk på utbyttet, når du går mot tilfriskning. Tenker du er glad da, at du kom i gang 🙂 Lykke til Elise 🙂

    2. Forstår godt at du gruer deg, for du vet det kommer til å bli tøft. Men så fort du er på plass og kommer inn i nye rutiner, så går det bedre og bedre 😊 masse lykke til! Heier på deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg