PAPPA SVARER DERE

For en liten stund siden ba jeg dere om å stille meg spørsmål som min far skulle svare på. Disse har nå blitt besvart og er klare for å deles med dere! Det er jo litt gøy med en slik spørsmålsrunde også, hvor det er andre som svarer om meg. Jeg har prøvd å finne noen bilder av oss til dette innlegget, men jeg finner ikke annet enn et dårlig mobilbilde. Jeg vet at det en 17. mai ble tatt noen fine bilder av oss hvor han er i dress og jeg i bunad, men jeg finner rett og slett ikke bildene. Jeg regner med de ligger på harddisken eller den gamle MacBook’en min, så dere får nesten nøye dere med bilder av kun meg hehe. Hvis noen har noen oppfølgingsspørsmål er jeg ganske sikker på at pappa kan svare dere i kommentarfeltet:) Jeg har også lagt til en kommentar under hvert svar under her, men det ser dere jo.

Hvordan var Elise som liten? 
-Hun var en meget bestemt ung dame når hun var liten. Var sjefen i gata. Alle gjorde som hun sa. Mamma og jeg stod ofte å så på barna lekte i gata. Da sa vi til oss selv:» Der er Elise og hoffet hennes i full sving»
Min kommentar: Haha, det var ikke sjeldent jeg stelte i stand teater, sirkus eller noe helt annet jeg fikk alle barna i gata med på! 

Digger stilen til Elise! Vet du hvor hun kjøper klærne sine?
-Ikke sikker på hvor hun kjøper klærne sine. Tror hun ser litt rundt omkring . Hun er flink til å finne fine plagg som matcher for en rimelig penge.
Min kommentar: Det stemmer ganske så godt!

Hva har dere til felles og hva er dere helt ulike på?
-Likheter og ulikheter: Vi har veldig ofte like meninger. De har faktisk blitt mer og mer like etter som årene har gått. Ulikheter: Elise er nok mye mer A4, og»liste menneske» enn det jeg er.
Min kommentar: Der må jeg også si meg ganske enig! I tillegg har jeg en del mer hår på hodet hahah.

Har forholdet deres blitt bedre eller dårligere med årene?
-Jeg mener forholdet vårt har blitt bedre og bedre. Er jo tross alt litt av en reise vi har vært med på.
Min kommentar: Absolutt bare blitt bedre og bedre ja!

Hvor stolt er du av Elise?
-Er fryktelig stolt av Elise. Hun er utrolig tapper , utholdende og målrettet.
Min kommentar: Tusen takk!

Beste minne med datteren din?
-Umulig å svare på. Er så mange.
Min kommentar: Vi har heldigvis mange gode minner. Noen av mine favoritter er hytteturene, turene til Meløstranda da jeg var barn, hvor ivrig du fulgte meg og laget mitt opp på fotballen og mange av bilturene våre hvor vi fikk snakket skikkelig. Jeg husker også skikkelig godt alle snøborgene og hulene vi lagde da jeg var liten, spesielt den ene gangen hvor du kastet ned en pakke cartoonies-kjeks til meg haha. 

Hvordan var det å få vite at Elise var syk?
-Var helt grusomt og uvirkelig å få vite at Elise var syk. For det første mener jeg det var uholdbart av meg selv og ikke oppdage det selv. Har stilt meg selv følgende spørsmål uendelige ganger, å gjør det fremdeles :» Er det vår/min skyld»?
Min kommentar: Det er kanskje ikke så rart du ikke merket det, jeg skjulte det relativt godt i starten og dessuten visste du ei heller om tegnene man skal se etter. Kan love at ingen ting er din skyld.

-Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg